top of page

Hoe zit het met de vertelruimte?

Het was allenmaal zo mooi bedacht: elke maand een ander thema naast de 'gewone rondleidingen'. Maar de aantallen werden steeds meer beperkt en mensen durfden niet meer te komen.

Het leek dood, net als de olijfboom die bij de ingang staat. Maar in de afgelopen weken kwam er eerst een heel klein blaadje zodat ik mij afvroeg of het klopte wat ik zag maar inmiddels is het onmiskenbaar: hij leeft!

De vertelruimte leeft ook, alles is weer afgestoft en schoongemaakt. Het mag ook weer want de musea zijn ook open. Toch verwacht ik pas in september volop van start te gaan, de vakanties komen er aan, ook die van ons.

In september kan ik bezoekers een boekje aanbieden dat ik dit jaar heb geschreven. Het is een uitgebreide vertelwandeling langs alle schilderijen met bijbehorende foto's.

Een afspraak maken kan alvast via het mailadres emmeline.blok@gmail.com. Maar als ik er ben, kan het ook deze zomer al. Ik verwelkom groepjes van minimaal 2 of 3 en maximaal 6 of 7 personen. Ik zie er naar uit!



bottom of page